Bijdragen aan de verbetering of het herstel van het gezinsproces en de onderlinge balans van gezinsleden, binnen gezinnen die te maken hebben met een ernstig of langdurig ziek kind, ten gevolge van een ongeval, chronische of levensbedreigende ziekte.

De Goede Benen Tour  2019

Op zondag 8 september vindt de zesde editie plaats van de Goede Benen tour.

Voor wie 200 kilometer te lang is, is het mogelijk om de recreatieve route te fietsen. Het is niet alleen een toertocht maar ook een gezelligheidstocht voor iedereen die graag fietst. Deze routes zijn uitgestippeld via het knooppunten systeem.

Het inschrijfgeld voor de wielertocht bedraagt 10,- euro. Dit bedrag moet bij de start worden voldaan. De opbrengt van de fietstocht gaat uiteraard naar Stichting Tante Lenie.
Wij zien u graag als deelnemer, om samen met ons zo veel mogelijk geld op te halen voor Stichting Tante Lenie.

Mocht u niet willen meefietsen maar wel willen helpen? Heel graag, want we hebben altijd mensen nodig die mee kunnen helpen het parcours uit te zetten en/of op een locatie willen zitten.

Tot ziens en veel fietsplezier toegewenst namens Stichting Tante Lenie en IJssalon Clevers!

De Goede Benen Tour – 2018

Op zondag 9 september vondt de vijfde editie plaats van de 'Goede Benen tour'. Deze wielertocht wordt georganiseerd voor het goede doel Stichting Tante Lenie, in samenwerking met IJssalon Clevers. Stichting Tante Lenie is een stichting die gezinnen met een langdurig of ernstig ziek kind een gezinsweek aanbiedt om zo de dagelijkse zorgen even te vergeten. De ernstige of langdurige ziekte van een kind heeft een enorme impact op het hele gezin. Daarom betekent een gezinsweek voor veel van deze gezinnen een ommekeer.

Uitnodiging benefietdiner Da Giorgio 18 juni 2018

Uitnodiging Heerlijk culinair genieten van een drie gangen menu met een bijpassend glas wijn in een fijne ambiance en tegelijkertijd een goed doel steunen? Wie wil dit nu niet? Dat kan op maandag 18 juni 2018 bij Trattoria Da Giorgio Brugstraat 1 in Gennep. Vanaf 18.30 uur bent u van harte welkom, het diner begint om 19.00 uur. De kosten bedragen € 60,00 p.p./all-inn.   De gehele opbrengst komt ten goede aan Stichting Tante Lenie!!! Chef-kok Giorgio organiseert samen met ons dit benefietdiner ondersteunt door zijn personeel, bijj Trattoria Da Giorgio.
Cartridge inzamelactie

Om onze gezinsweken mogelijk te maken is Stichting Tante Lenie, op initiatief van een van onze gezinnen die in het verleden met ons mee zijn geweest, een inzamelactie gestart van oude cartridges! Als u van uw oude cartridges af wil, denk aan ons en stuur ze naar Stichting Tante Lenie toe. Wij zorgen dat ze op de juiste plek terechtkomen en daarmee helpt u ons doel te verwezelijken!
Culinair genieten!

Heerlijk culinair genieten van een drie gangen menu met een bijpassend glas wijn in een fijne ambiance en tegelijkertijd een goed doel steunen? Wie wil dit nu niet? Dat kan op maandag 12 juni 2017 bij Trattoria Da Giorgio Brugstraat 1 in Gennep. Vanaf 18.30 uur bent u van harte welkom, het diner begint om 19.00 uur. De kosten bedragen € 50,00 p.p./all-inn. De gehele opbrengst komt ten goede aan Stichting Tante Lenie!!! Chef-kok Giorgio organiseert samen met ons dit benefietdiner ondersteunt door zijn personeel.
Contact informatie

Stichting Tante Lenie
Bargapark 65
5854 HD  Nieuw-Bergen